- Ciężar [kg]: 0,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | AEPW-092 |
ACI AVESA | AEPW-093 |
ALANKO | 10923080 |
AUDI | 03C 145 710 |
AUDI | 03C 145 710 A |
AUDI | 03C 145 710 D |
AUDI | 3C 145 710 |
AUDI | 3C 145 710 A |
AUDI | 3C 145 710 D |
AUTLOG | AV6154 |
AUTOTEAM | L1340 |
BAPMIC | BF0437250007 |
BOGAP | A6314101 |
CSV ELECTR | CEV4340 |
DIPASPORT | TRBCP026PRBN |
ESPABOL PA | ESPPC.048 |
FISPA | 81.340 |
HOFFER | 8029323 |
IMPERGOM | 4907 |
MAXGEAR | 58-0080 |
MEATDORIA | 9323 |
MEC-DIESEL | 677380 |
METZGER | 0892110 |
PIERBURG | 7.00733.01.0 |
PIERBURG | 7.04247.02.0 |
QF | QF00T01388 |
RECOFICIAL | CEV4340 |
RIDEX | 4314D0003 |
SEAT | 03C 145 710 |
SEAT | 03C 145 710 A |
SEAT | 03C 145 710 D |
SEAT | 3C 145 710 |
SEAT | 3C 145 710 A |
SEAT | 3C 145 710 D |
SIDAT | 81.340 |
SKODA | 03C 145 710 |
SKODA | 03C 145 710 A |
SKODA | 03C 145 710 D |
SKODA | 03C 145 710 E |
SKODA | 3C 145 710 |
SKODA | 3C 145 710 A |
SKODA | 3C 145 710 D |
SKODA | 3C 145 710 E |
SWAG | 30 93 9307 |
VEMO | V10-77-1030 |
VW | 03C 145 710 |
VW | 03C 145 710 A |
VW | 03C 145 710 D |
VW | 03C 145 710 E |
VW | 3C 145 710 |
VW | 3C 145 710 A |
VW | 3C 145 710 D |
VW | 3C 145 710 E |
WE PARTS | 431870009 |
WILMINK | WG1026308 |
YSPARTS | PCV137 |
YSPARTS | PCV277 |
at autotei | at22037 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.
Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.
W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.