- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: Elektryczny
- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTOTEAM | L1186 |
CASCO | CPC76010GS |
CASCO | CPC76011GS |
CSV ELECTR | CEV5186 |
DIPASPORT | TRBCP061PRBN |
FISPA | 81.186 |
FLAMAR | CPF120067MB |
FLAMAR | CPF220067MB |
FREY | 786401801 |
HITACHI AU | 139325 |
HITACHI AU | 2509325 |
HUECO | 139325 |
HUECO | 2509325 |
IMPERGOM | 4903 |
IMPERGOM | 4913 |
INTERMOTOR | 14281 |
LEMARK | LEV088 |
LGK | 083084010OEM |
LGK | 083084011OEM |
LUCAS | FDR7031 |
MEATDORIA | 9294 |
MEC-DIESEL | 677310 |
MERCE | 000 153 11 59 |
MERCE | 000 153 18 59 |
MERCE | 0001531159 |
MERCE | 0001531859 |
MERCE | A 000 153 11 59 |
MERCE | A 000 153 18 59 |
MERCE | A0001531159 |
MERCE | A0001531859 |
MOTAQUIP | LVEV200 |
PIERBURG | 7.01870.06.0 |
PIERBURG | 7.04818.04.0 |
REAL | 53272010OE |
REAL | 53272110OE |
RECOFICIAL | CEV5186 |
RECOFICIAL | RECSPC76010.1 |
RECOFICIAL | RECSPC76011.1 |
SANDO | SPC76010.1 |
SANDO | SPC76011.1 |
SIDAT | 81.186 |
VEMO | V30-77-0028 |
VEMO | V30-77-0043 |
WE PARTS | 431870007 |
YSPARTS | PCV210 |
YSPARTS | PCV271 |
DACIA
|
MERCEDES-BENZ
|
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.
Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.
W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.