- Ciężar [kg]: 0,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | AEPW-092 |
ACI AVESA | AEPW-093 |
ALANKO | 10923080 |
AUDI | 03C 145 710 |
AUDI | 03C 145 710 A |
AUDI | 03C 145 710 D |
AUDI | 3C 145 710 |
AUDI | 3C 145 710 A |
AUDI | 3C 145 710 D |
AUTLOG | AV6154 |
AUTOTEAM | L1340 |
BAPMIC | BF0437250007 |
BOGAP | A6314101 |
CSV ELECTR | CEV4340 |
DIPASPORT | TRBCP026PRBN |
ESPABOL PA | ESPPC.048 |
FEBI | 39307 |
FISPA | 81.340 |
HOFFER | 8029323 |
IMPERGOM | 4907 |
MAXGEAR | 58-0080 |
MEATDORIA | 9323 |
MEC-DIESEL | 677380 |
METZGER | 0892110 |
PIERBURG | 7.00733.01.0 |
PIERBURG | 7.04247.02.0 |
QF | QF00T01388 |
RECOFICIAL | CEV4340 |
RIDEX | 4314D0003 |
SEAT | 03C 145 710 |
SEAT | 03C 145 710 A |
SEAT | 03C 145 710 D |
SEAT | 3C 145 710 |
SEAT | 3C 145 710 A |
SEAT | 3C 145 710 D |
SIDAT | 81.340 |
SKODA | 03C 145 710 |
SKODA | 03C 145 710 A |
SKODA | 03C 145 710 D |
SKODA | 03C 145 710 E |
SKODA | 3C 145 710 |
SKODA | 3C 145 710 A |
SKODA | 3C 145 710 D |
SKODA | 3C 145 710 E |
VEMO | V10-77-1030 |
VW | 03C 145 710 |
VW | 03C 145 710 A |
VW | 03C 145 710 D |
VW | 03C 145 710 E |
VW | 3C 145 710 |
VW | 3C 145 710 A |
VW | 3C 145 710 D |
VW | 3C 145 710 E |
WE PARTS | 431870009 |
WILMINK | WG1026308 |
YSPARTS | PCV137 |
YSPARTS | PCV277 |
at autotei | at22037 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
PIERBURG 7.00733.01.0 | PIERBURG | Brak ceny |
Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM 4907 | ORIGINAL IMPERIUM | 234,00 zł |
Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka OEM 03C145710E | OEM | 367,00 zł |
Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka METZGER 0892110 | METZGER | 307,00 zł |
Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka MAXGEAR 58-0080 | MAXGEAR | 137,00 zł |
Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka AUTLOG AV6154 | AUTLOG | 215,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.
Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.
W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.