Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR AKS DASIS 065011N

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
065011N
Zawór EGR AKS DASIS 065011N
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.1
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.2
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.3
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.4
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.5
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.6
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.7
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.8
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.9
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.10
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.11
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.12
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.13
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.14
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.15
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.16
  • Zawór EGR AKS DASIS 065011N - fot.17
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
AKS DASIS
EAN:
4044455762799
Ilość połączeń:
5
Napięcie znamionowe:
12
Tryb pracy:
Elektryczny
Norma emisji spalin:
Euro 4

Europejski standard emisji spalin Euro 4 zaczął obowiązywać od początku 2005 roku. Głównym założeniem przepisów normy Euro 4 było wprowadzenie jeszcze większych zmian dotyczących przede wszystkim silników wysokoprężnych, w których o połowę ograniczono m.in. emisję cząstek stałych. Dotyczyło to wszystkich pojazdów, a także pojazdów dwu- i trójkołowych.

Dowiedz się więcej

Rodzaj zaworu:
Zawór magnetyczny
Ciężar [kg]:
4,6
Ciężar [kg]:
1
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 065011N firmy AKS DASIS

Parametry:
  • Ilość połączeń: 5
  • Napięcie znamionowe: 12
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Norma emisji spalin: Euro 4
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Ciężar [kg]: 4,6
  • Ciężar [kg]: 1

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 065011N po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABAKUS 12101005
ABAKUS 12101019
BMW 11717804950
BMW 7804950
FEBI 34925
FORD 1338675
FORD 1479057
FORD 1526689
FORD 1682737
FORD 5S6Q9D475AA
FORD 5S6Q9D475AB
FORD 5S6Q9D475AC
FORD 5S6Q9D475AD
FORD 5S6Q9D475AE
FRIGAIR EGR300
HELLA 6NU010171091
ITAL1 9660276280
ITAL1 9672880080
JDEUS EG012013V
JDEUS EG021000V
MAZDA Y60520300B
MAZDA Y60520300C
MINI 11717804950
MINI 7804950
NISSENS 98150
NRF 48320
NRF 48668
PIERBURG 724809390
PSA 161859
PSA 1618NR
PSA 9649358780
PSA 9660276280
PSA 9672880080
PSA 9685640480
QUINTON HA XEGR31
RIDEX 1145E0012
SUZUK 1852069K01
SUZUK 1852069K02
Stark SKEGR0770011
VALEO 700414
VEMO V25630001
VOLVO 30711096
VOLVO 30777471
VOLVO 31259249
VOLVO 36000977
VOLVO 36001412
WAHLER BR 710927R

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 065011N pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

AKS DASIS

Aks Dasis to marka, której produkty są dostępne na rynku już od 1997 roku. Firma powstała w Niemczech i do dzisiaj właśnie tam mieści się jej główna siedziba. Jednak części samochodowe Aks Dasis są znane również w wielu innych krajach europejskich. Asortyment tworzy kilka lini produkcyjnych. Największą popularnością cieszą się chłodnice Aks Dasis oraz inne elementy układu chłodniczego. Ponadto przedsiębiorstwo produkuje również części układu klimatyzacji oraz kompletne systemy odpowiedzialne za regulację temperatury w kabinie pojazdu. Najwięcej referencji w katalogu producenta części samochodowych Aks Dasis odnosi się do produktów dostępnych w dwóch wspomnianych kategoriach. Jednak to nie wszystko. Coraz większą rolę w ofercie odgrywają elementy elektryki, takie jak rozmaite czujniki, przekaźniki i sterowniki. Części Aks Dasis to także elementy układu kierowniczego, zestawu skrzyni biegów, a nawet filtry kabinowe. Auto części Aks Dasis to wysokiej jakości komponenty, doceniane przez kierowców europejskich. Obecnie oferta zaspokaja potrzeby niemal wszystkich kierowców samochodów osobowych na Starym Kontynencie. Części Aks Dasis to połączenie wysokiej jakości z przystępnymi cenami, co z pewnością stanowi jedną z tajemnic sukcesu marki.

Cechy Części

Norma emisji spalin EURO4
Europejski standard emisji spalin Euro 4 zaczął obowiązywać od początku 2005 roku. Głównym założeniem przepisów normy Euro 4 było wprowadzenie jeszcze większych zmian dotyczących przede wszystkim silników wysokoprężnych, w których o połowę ograniczono m.in. emisję cząstek stałych. Dotyczyło to wszystkich pojazdów, a także pojazdów dwu- i trójkołowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze