Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR KAWE 8813 10001

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8813 10001
Zawór EGR KAWE 8813 10001
  • Zawór EGR KAWE 8813 10001 - fot.1
  • Zawór EGR KAWE 8813 10001 - fot.2
  • Zawór EGR KAWE 8813 10001 - fot.3
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
KAWE
Rodzaj koprusu:
Obudowa aluminiowa
Ilość biegunów:
5
Tryb pracy:
Elektryczny
Rodzaj chłodzenia:
Chłodzony powietrzem

Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Dowiedz się więcej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniami
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 8813 10001 firmy KAWE

Parametry:
  • Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
  • Ilość biegunów: 5
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8813 10001 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA 150-00-0302
AUTEX 959179
BIRTH 90059
BSG BSG 70-836-003
BUGIAD BGR13065
CITRO 1618.31
CITRO 1618.GZ
CITRO 1618.S8
CITRO 96 566 123 80
CITRO 96 818 252 80
DELPHI EG10395-12B1
DELPHI EG10396-12B1
DIAMAX AE01037
DRI 717730024
ELSTOCK 73-0024
ERA 555188
ERA 555188A
ERA 555188R
ERABENELUX 555188
FARE SA 27268
FAST FT60226
FEBI 45210
FIAT 9656612380
FIAT 9681825280
FISPA 83.823
FISPA 83.823AS
FISPA 83.823R
FORD 1231964
FORD 1436390
FORD 3M5Q-9D475-BA
FORD 6M5Q-9D475-AA
HELLA 6NU 010 171-671
HOFFER 7518177
INTERMOTOR 14329
JAPANPAR EGR-0302
JPG 3119900300
KAWE 8813 10001
LANCIA 9656612380
LANCIA 9681825280
MAPCO 83401
MEATDORIA 88117
MEATDORIA 88117E
MEATDORIA 88117R
METALCAUCH 93053
METZGER 0892142
METZGER 0892380
NRF 48398
NTY EGR-CT-002
OSSCA 34279
PEUGE 1618.31
PEUGE 1618.GZ
PEUGE 1618.S8
SIDAT 83.823
SIDAT 83.823AS
SIDAT 83.823R
STC T493053
STELLOX 01-25004-SX
Stark SKEGR-0770021
TRICLO 340202
TRISCAN 1450-EG1039612B1
TRISCAN 337EG10396-12B1
TRISCAN 337ERV102
TRISCAN 64EG10396-12B1
TRISCAN 696NU 010 171-261
TRISCAN 696NU 010 171-671
TRISCAN 73-0024
TRISCAN 79-45210
TRISCAN 79-V25630010
TRISCAN 79-V25630010-1
TRISCAN 92-EGR 45210
TRISCAN EG10396-12B1
TRISCAN V25-63-0010
VEMA VE90059
VEMO V25-63-0010
VEMO V25-63-0010-1
VOLVO 30777384
VOLVO 36000980
VOLVO 36050870
VOLVO 8653688

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 8813 10001 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

KAWE

KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się  w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.

Firma w swojej ofercie posiada:

  • sprzęgło kompletne;
  • docisk sprzęgła;
  • tarczę kompletną;
  • części łożysk operowych sprzęgła;
  • łożyska oporowe;
  • koło zamachowe;
  • wysprzęglik centralny.

Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.

Części KaWe do samochodów osobowych, ciężarowych…

Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.

KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie.  To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.

Cechy Części

Silnik chłodzony powietrzem
Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze