- Tryb pracy: Elektryczny
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Zawór EGR METZGER 0892018
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 53593 |
A.I.C. | 53593Set |
ABAKUS | 121-01-011 |
ACI AVESA | AEGR-606 |
AIC | 53593 |
AIC | 53593Set |
AISIN | EGRAZ-7070 |
AKS DASIS | 155020N |
ASHIKA | 150-00-0419 |
ASSO | 70.0094 |
AUTEX | 959010 |
AUTLOG | AV6000 |
AUTOMEGA | 140026210 |
AUTOMOTOR | PGR0027 |
AUTOTEAM | L3656AS |
Alfa e-Par | AF07656 |
BIRTH | 90006 |
BSG | BSG 65-836-001 |
BUGIAD | BGR13027 |
CASCO | CVG77000AS |
CASCO | CVG77000GS |
CAUTEX | 960014 |
CSV ELECTR | CGR4656 |
DA SILVA | GR6005 |
DELPHI | EG 10004-12B1 |
DIPASPORT | EGR056N |
DIPASPORT | EGR056R |
DRI | 717720041 |
ELSTOCK | 72-0041 |
ELTA AUTOM | EE6030 |
ELTA AUTOM | XEG9026 |
ENERGY | ZE0001 |
ENGITECH | ENT500001 |
ERA | 555018 |
ERA | 555018A |
ESEN SKV | 14SKV002 |
ESPABOL PA | ESP00.02068 |
FARE SA | 27219 |
FARE-MX | 27219 |
FEBI | 21158 |
FISPA | 83.656 |
FISPA | 83.656AS |
FLAMAR | VEF110077GM |
FLAMAR | VEF110077HQ |
FRECCIA | EGR12-111 |
GAUSS | GI2022 |
GEBE | 9 3001 1 |
GECO | VE1015 |
GECO | VE1015Q |
GH | GH-733601 |
GM | 17094050 |
GM | 17095232 |
HBELPARTS | 70671001 |
HC-CARGO | 182520 |
HELLA | 6NU 010 171-081 |
HELLA | 6NU 010 171-601 |
HOFFER | 7518001 |
INTERMOTOR | 14901 |
INTERMOTOR | EGR001 |
INTERMOTOR | ERV004 |
INTERMOTOR | LEGR004 |
IPD | 45-8005 |
JAPANPAR | EGR-0419 |
JAPKO | 1500419 |
JOHNS | AGR 55 07-001 |
JPG | 1219900900 |
KALE | 348935 |
KAMOKA | 19001 |
KAWE | 8813 24081 |
KLAXCAR | 50032Z |
KRAFT AUTO | 8851502 |
LEMARK | LEGR004 |
LGK | 080085000LGK |
LGK | 080085000OEM |
LRT | AGR0033 |
LUCAS | FDR126 |
LUCAS | LEV0063 |
LUCAS_ELEC | FDR 126 |
LUCAS_ELEC | LEV0063 |
MABYPARTS | OEV010028 |
MAG | 359000601190 |
MAG | 359000604430 |
MAG | 571822112024 |
MAPCO | 83700 |
MAXGEAR | 27-0125 |
MEATDORIA | 01605 |
MEATDORIA | 88001 |
MEC-DIESEL | 677880DP |
METALCAUCH | 93002 |
MGA | VA7069 |
MOBILETRON | EV-EU035 |
MOTAIR | 810027 |
MOTAQUIP | LVER124 |
NGK | 90229 |
NGK | EGE5-V094 |
NISSENS | 98186 |
NTY | EGR-PL-005 |
OPEL | 0851581 |
OPEL | 58 51 005 |
OPEL | 8 51 581 |
OSSCA | 07555 |
OTO_SUSPAN | EGR0014 |
PATRON | PEGR001 |
PIERBURG | 7.24809.11.0 |
PIM | 40790056 |
PLYOM | P960014 |
PartsTec | PTA510-0002 |
QF | QF28A00006 |
QUINTON HA | XEGR212 |
RCAFRANCE | EGRCA33 |
RE-EX | 508-00050 |
REAL | 53081000BN |
REAL | 53081000OE |
RECOFICIAL | CGR4656 |
RECOFICIAL | RECSVG77000.0 |
RECOFICIAL | RECSVG77000.1 |
RIDEX | 1145E0042 |
SAMI | EGR015 |
SANDO | SVG77000.0 |
SANDO | SVG77000.1 |
SIDAT | 83.656 |
SIDAT | 83.656AS |
STC | T493002 |
SWAG | 40921158 |
Stark | SKEGR-0770042 |
TMI | EG00050 |
TOPRAN | 205 868 |
TRICLO | 347000 |
TRISCAN | 8813 24081 |
TTC | 06.14.005 |
TURBORAIL | TR00546 |
VEMA | VE90006 |
VEMO | V40-63-0001 |
VITALE | OP851581 |
WE PARTS | 330690015 |
WILMINK | WG1015211 |
WILMINK | WG1029173 |
WILMINK | WG1494463 |
WILMINK | WG2015726 |
at autotei | at21003 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.