- Ciężar [kg]: 0,21
- Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
- Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-30-057-1015 |
ACKOJA | A70-0346 |
ACKOJA | A700346 |
AUTEX | 716015 |
AUTLOG | KT3036 |
AUTOTEAM | L7101 |
BAPMIC | BACB31-211001 |
BGA | OCV9101 |
BLUEPRINT | ADBP740026 |
BUGIAD | BMS54548 |
CSV ELECTR | CVR3113 |
ELTA AUTOM | EE0817 |
ELTA AUTOM | XCS8017 |
ERA | 554019A |
ESEN SKV | 39SKV063 |
FAI | OCV029 |
FEBI | 175144 |
FISPA | 87101 |
GATES | VVS107 |
GK | SK6015 |
HELLA | 6NW 358 188-051 |
HEPU | 21-5010 |
HOFFER | 8091518 |
INTERMOTOR | 17317 |
INTERMOTOR | CAS1017 |
INTERMOTOR | ECA018 |
INTERMOTOR | LCS609 |
IPD | 21-5010 |
IPD | 215010 |
KAMOKA | RA033 |
LEMARK | LCS609 |
LUCAS | SEB7789 |
LYNXAUTO | VS-1265 |
MEATDORIA | 91518 |
METZGER | 2411017 |
MOTAQUIP | LVEP182 |
MOTORAD | 1VS114 |
NAKAMOTO | K31-TOY-18010017 |
NTY | EFR-TY-001 |
OSSCA | 17584 |
PONTI | 19185367 |
PartsTec | PTA127-0070 |
QF | QF00T01445 |
RECOFICIAL | CVR3101 |
RECOFICIAL | CVR3110 |
RECOFICIAL | CVR3113 |
RIDEX | 3826C0013 |
SIDAT | 87101 |
STARTVOLT | SVC1918 |
STELLOX | 75-51363-SX |
STELLOX | 7551363SX |
SWAG | 33 10 5460 |
TOPRAN | 600515 |
TOYOT | 1533028020 |
VAICO | V700346 |
WAI | VVTS1715 |
WE PARTS | 381180012 |
WILMINK | WG1409094 |
WILMINK | WG1741914 |
WILMINK | WG1796501 |
WILMINK | WG2217756 |
WILMINK | WG2225435 |
WILMINK | WG2229847 |
WXQP | 12127 |
ZZVF | ZV0233TY |
at autotei | at11566 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.