- Ciężar [kg]: 0,178
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 58132 |
ALPI | 11 36 7 561 264 |
ALPI | 11 36 7 584 115 |
AUTEX | 716016 |
AUTOTEAM | L7074A2 |
Alfa e-Par | AF11100 |
BAPMIC | BF0426450006 |
BGA | OCV0909 |
BMW | 11 36 7 561 264 |
BMW | 11 36 7 584 115 |
BOGAP | B1340114 |
CSV ELECTR | CVR3074C |
ELTA AUTOM | EE0828 |
ELTA AUTOM | XCS8028 |
ET ENGINET | CV0025 |
ET ENGINET | CV0025VR1 |
FAI | OCV049 |
FEBI | 170148 |
FISPA | 87.074A2 |
GK | SK6016 |
HEPU | 21-5011 |
HOFFER | 8091571E |
INTERMOTOR | 17352 |
IPD | 21-5011 |
LEMARK | LCS711 |
LUCAS | SEB7824 |
LYNXAUTO | VS-1254 |
MEATDORIA | 91571E |
METZGER | 0899183 |
OSSCA | 42460 |
PREX | P219012 |
PartsTec | PTA127-0185 |
RECOFICIAL | CVR3074C |
RIDEX | 3826C0029 |
SIDAT | 87.074A2 |
Stark | SKCVC-1940028 |
TOPRAN | 503 262 |
VAICO | V20-3665 |
WALKER P | 590-1108 |
WE PARTS | 381180071 |
WILMINK | WG1888600 |
WILMINK | WG2228628 |
hajus Auto | 1091069 |
ALPINA
|
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.