Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór wydechowy IPSA VL136300

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
VL136300
Zawór wydechowy IPSA VL136300
  • Zawór wydechowy IPSA VL136300 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
IPSA
EAN:
8112000014597
Długość [mm]:
104,4
Średnica trzonka zaworu [mm]:
7
Średnica zaworu [mm]:
28,4
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:
45
Materiał:
Stal chromowo-niklowo-magnezowa
Powierzchnia:
Azotowany

Azotowanie to obróbka cieplno-chemiczna stopów żelaza. Ma na celu podwyższenie wytrzymałości zabezpieczonych elementów na zużycie mechaniczne oraz korozję. Chodzi tu szczególnie o zużycia ścierne, zwiększenie twardości oraz odporność zmęczeniową. Są to cechy, które mają bardzo duży wpływ na żywotność elementu.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zawory / dodatki VL136300 firmy IPSA

Parametry:
  • Długość [mm]: 104,4
  • Średnica trzonka zaworu [mm]: 7
  • Średnica zaworu [mm]: 28,4
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
  • Materiał: Stal chromowo-niklowo-magnezowa
  • Powierzchnia: Azotowany

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla VL136300 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE V94399
BGA V991694
FAI EV94399
FRECCIA 6174
FRECCIA R6174/RNT
INTER 3113
KOLBENSCHM 50004013
MAHLE 001VA30533000
MERCE 6110500127
MERCE 6110530105
OSVAT 1694
SEAT 050 73 738AA
TOPRAN 400 982
TRW ENGINE 261103
TTC 02.12.142

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zawory / dodatki VL136300 pasuje do Twojego auta

 

CHRYSLER

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Błąd "engine management system faulty" w samochodzie. Wyjaśniamy co oznacza

Pojawił się błąd "Engine management system faulty"? Sprawdźcie, co oznacza i jak należy na niego zareagować

Pojawienie się błędu „Engine management system faulty” jest w stanie wywołać niepokój w sercu każdego kierowcy. Czy słusznie? Czy podobny niepokój może powstać nie tylko w sercu, ale i w portfelu właściciela auta, w którym błąd taki się pojawił? Jakie usterki może sygnalizować? Jakie są najczęstsze przyczyny pojawienia się tego błędu i jak na to reagować?

czytaj więcej >

Zawory / dodatki

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

IPSA

IPSA Autoteile Großhandelsgesellschaft to niemiecka marka, która powstała w 1993 roku. Specjalizuje się ona w dystrybucji samochodowych części zamiennych dla pojazdów osobowych, użytkowych, przemysłowych i rolniczych. Jej główna siedziba znajduje się Sömmerdzie w Niemczech. Tam też IPSA ma magazyny, w których jest ponad sześćdziesiąt części do różnym marek samochodów osobowych i dostawczych.

W ofercie IPSA znajdziemy szeroki wybór akumulatorów oraz elementów silnika. Do najpopularniejszych produktów niemieckiej marki należą:

  • tłoki,
  • zawory;
  • prowadnice zaworów;
  • dźwignie zaworowe.

Rozpoznawalność marce przyniosła zaawansowana logistyka, własna flota pojazdów, agencja spedycyjna, DPD i NSE, które zapewniają szybkie i kontrolowane dostawy.  Głównym obszarem działalności koncernu są: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Holandia, Belgia, Czechy, Polska i Włochy.

IPSA od 2000 roku jest oficjalnym dystrybutorem części silnikowych AJUSA. Od samego początku niemiecka marka nastawiona była na to, aby dostarczać swoim klientom tańsze alternatywy produktów z wyższych półek. Tę misję IPSA realizuje od lat z powodzeniem, co w połączeniu z wydajną dystrybucją, pozwala na docieranie do coraz większego grona odbiorców.

Cechy Części

Powierzchnia azotowana
Azotowanie to obróbka cieplno-chemiczna stopów żelaza. Ma na celu podwyższenie wytrzymałości zabezpieczonych elementów na zużycie mechaniczne oraz korozję. Chodzi tu szczególnie o zużycia ścierne, zwiększenie twardości oraz odporność zmęczeniową. Są to cechy, które mają bardzo duży wpływ na żywotność elementu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze