Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10824M |
ASAM | 33175 |
CSV ELECTR | CBA7791 |
CSV ELECTR | CBA7791C |
DACIA | 172022047R |
DACIA | 172022377R |
DELPHI | FG2356-12B1 |
ERA | 775653 |
FISPA | 72791 |
FISPA | 72791A2 |
HELLA | 8TF358106671 |
HITACHI AU | 133140 |
HITACHI AU | 2503140 |
HOFFER | 7507415 |
HOFFER | 7507415E |
INTERMOTOR | EFP841 |
INTERMOTOR | FP5600 |
INTERMOTOR | LFP662 |
LUCAS | FDB5567 |
LUCAS | FDB5568 |
MAPCO | 22118 |
MEATDORIA | 77415 |
MEATDORIA | 77415E |
MESS | 775653 |
METZGER | 2250324 |
PATRON | PFP001 |
RENAU | 172022047R |
RENAU | 172022377R |
SIDAT | 72791 |
SIDAT | 72791A2 |
STANDARD | 39491 |
STANDARD | EFP841 |
STANDARD | FP5600 |
STANDARD | LFP662 |
WE PARTS | 320900680 |
WE PARTS | 320901113 |
WILMINK | WG1013290 |
WILMINK | WG1822587 |
WILMINK | WG1898866 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.
Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.
Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.