- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 178x32
- Ciężar [kg]: 0,08
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT621 |
ATE | 03.0137-9043.2 |
ATE | 669043 |
BORG BECK | BBK6023 |
BOSCH | 1 987 475 034 |
BREMSI | SK0599 |
DELPHI | LY 1034 |
FERODO | FBA23 |
FORD | 6530599 |
FRENKIT | 950599 |
FRITECH | 9004 |
HAVAM | HP3599 |
JURID | 771053J |
KAWE | 105-0599 |
METELLI | 9004 |
METZGER | 105-0599 |
MIN | MBA599 |
NK | 7925599 |
OBTEC | 8002392.1 |
OJD | 0599 |
OJD | 105-0599 |
PEX | 599 |
TEXTAR | 97000700 |
TRISCAN | 8105 162392 |
TRUSTING | 9004 |
TRW | SFK87 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.