- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 203x39
- Ograniczenia producenta: LUCAS
- Ciężar [kg]: 0,11
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9278.2 |
AUTOFREN S | D3923A |
BORG BECK | BBK6290 |
BOSCH | 1 987 475 412 |
BREMSI | SK0830 |
DELPHI | LY1336 |
ERT | 310039 |
FEBI | 182157 |
FRENKIT | 950830 |
HELLA | 8DZ 355 202-091 |
JPG | 4364002410 |
JURID | 771375J |
KAWE | 105-0830 |
MAPCO | 9170 |
METZGER | 105-0830 |
MIN | MBA830 |
MS | 03013792782-SET-MS |
NK | 7937830 |
OJD | 0830 |
OJD | 105-0830 |
OJD | 105-0830-1 |
PEUGE | 4210830 |
PEX | 830 |
QUINTON HA | BFK465 |
TEXTAR | 97037900 |
TRW | SFK361 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.