- Układ rozrządu: Dla silników bez układu rozrządu ze zmiennymi fazami
- Ilość części [-częściowy]: 8
- Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Ilość łańcuchów: 1
- Ilość ogniw łańcucha: 154
Dodaj opinię
(29.11.2020)
Po zakupie i sprawdzeniu zawartosci przesyłki stwierdzam ze wszystko jest OK. Rozrząd pasuje bez zarzutu. Nie słychac jak wczesniej niepokojacych szumów. Część bardzo dobra. Warto robic tu zakupy.
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA KCK804
(18.08.2019)
Do niedawna jeszcze byłem zwolennikiem starej szkoły, czyli montowania pasków zamiast łańcuchów. Ostatecznie doszedłem do wniosku, że czas pasków minął. To znaczy w niektórych samochodach są one spoko, ale przy większej mocy to tylko łańcuch. Nie tak dawno właśnie, bo jakoś na wiosnę, kupiłem używanego Civica, w którym sporo było do wymiany. Okazyjna cena, no ale samochód do remontu. Wymieniałem właśnie łańcuch i wziąłem ten od firmy Ashika. Solidny sprzęt, widać, że bardzo dokładnie wykonany, działa poprawnie w pełni, nie ma się do czego przyczepiać, zwłaszcza e cena więcej niż okazyjna. Wiadomo, że pewnie nie wytrzyma pół miliona kilometrów jak te stare łańcuchy, bo to już nie te czasy i nie te samochody przede wszystkim, ale myślę, że wytrzyma do końca użytkowania tego auta przez mnie, czyli pewnie te kilak lat, nie powinno być z tym problemu.
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA KCK401
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | N334-07 |
BBFREDLINE | 30NI023 |
BBFREDLINE | 30NI050 |
BLUEPRINT | ADN17315 |
FAI | TCK32 |
FEBI | 104189 |
FEBI | 106552 |
HBJAKOPART | J1191011 |
HONGYAN | 30NI023 |
IAP | 127-13186K |
INA | 413041010* |
INA | 551009810* |
INA | 552001910* |
INA | 552017210* |
INA | 553039910* |
INA | 554026310* |
INA | 554028510* |
INA | 555010710* |
INA | 559101410 |
JAPANPAR | KDK-110 |
JAPKO | KJK110 |
KAVO PARTS | DKC-6504 |
KAVO PARTS | DKC-6506 |
NIPPARTS | N1151019 |
NISSA | 13021-4M501 |
NISSA | 13024-4M510 |
NISSA | 130247J600 |
NISSA | 13028-4M511 |
NISSA | 13028-4M512 |
NISSA | 130284M502 |
NISSA | 130284M51A |
NISSA | 13070-AU000 |
NISSA | 130704M500 |
NISSA | 13085-4M500 |
NISSA | 13085-4M511 |
NISSA | 130855M000 |
NISSA | 130857J610 |
NISSA | 13091-4M500 |
NISSA | 130915M000 |
NISSAN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
FEBI BILSTEIN 173850 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
FEBI BILSTEIN 173860 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
SWAG 33 10 2051 | SWAG | Brak ceny |
DOLZ 06KC089 | DOLZ | Brak ceny |
DOLZ 05KC060 | DOLZ | Brak ceny |
DOLZ 02KCT053 | DOLZ | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.