- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Ilość ogniw łańcucha: 136
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 1,296
- Dla numeru OE: 13506-88600 S4
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łańcuch rozrządu BLUE PRINT ADT37354 | ADT37354 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu BLUE PRINT ADBP760177 | ADBP760177 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu BLUE PRINT ADBP760178 | ADBP760178 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu BLUE PRINT ADBP760176 | ADBP760176 |
1 szt. | Koło zębate wału korbowego BLUE PRINT ADBP610152 | ADBP610152 |
2 szt. | Koło zębate, wał rozrządu BLUE PRINT ADBP610150 | ADBP610150 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający BLUE PRINT ADBP610112 | ADBP610112 |
Dodaj opinię
(31.07.2019)
Dobra robota! cena o kilka stówek niższa od sklepowej na mieście. wysyłka była za darmo. a jakość łańcucha bez zarzutu. Polecam
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT ADN173506
(29.01.2019)
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT ADN173506
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1323 |
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1399 |
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1454 |
ASHIKA | KCK204 |
ASHIKA | KCK204V |
AUTEX | 711039 |
AUTOKIT | 03.89011K |
AUTOTEAM | KCA027 |
AUTOTEAM | KCA051 |
AUTOTEAM | KCA137 |
AUTOTEAM | KCA138 |
BBFREDLINE | 30TO019 |
BGA | TC0335FK |
BIRTH | 6166 |
CALIBER | KCC027 |
CALIBER | KCC051 |
CALIBER | KCC137 |
CALIBER | KCC138 |
CAUTEX | 774477 |
FAI | TCK34 |
FARE SA | 34939 |
FARE-CO | 34939 |
FARE-MX | 34939 |
FARE-RCH | 34939 |
FEBI | 186017 |
GK | SK1039 |
HBJAKOPART | J1192006 |
HEPU | 21-0034 |
IJS GROUP | 40-1064FK |
INA | 553 0396 10 |
INA | 559 1005 10 |
INA | 559 1005 20 |
INA | 559 1005 30 |
IPD | 21-0034 |
JAPANPAR | KDK-204 |
JAPANPAR | KDK-204V |
JAPKO | KJK204 |
JAPKO | KJK204V |
JPN | 90R2007-JPN |
KM INTERNA | KCD027 |
KM INTERNA | KCD051 |
KM INTERNA | KCD137 |
KM INTERNA | KCD138 |
LUCAS | LKTC34 |
LUCAS | LKTC34-15 |
LUCAS | LKTC34-17 |
MAG | 341500000320 |
MDR | MTC-5204 |
MDR | MTC-5204V |
MEC-DIESEL | 385859 |
MEC-DIESEL | 385860 |
MEC-DIESEL | 385861 |
METALCAUCH | 51434 |
MOVIS | AST8911K |
PEMEBLA | JAPKDK-204 |
PEMEBLA | JAPKDK-204V |
PLYOM | P774477 |
PartsTec | PTA114-0017 |
RECOFICIAL | 40-1064FK |
REPKIT | RKT8911K |
RUV | 580066 |
SONOVA | MKC00433 |
STC | T451434 |
SWAG | 33 11 0188 |
TOYOT | 13506-88600 |
TOYOT | 13506-88600 S4 |
TREVI | KC1029 |
WILMINK | WG1488174 |
WILMINK | WG1488175 |
WILMINK | WG1779746 |
WILMINK | WG2101412 |
WILMINK | WG2202772 |
WILMINK | WG2227900 |
WILMINK | WG2326297 |
WILMINK | WG2326298 |
WILMINK | WG2331005 |
WILMINK | WG2331360 |
WILMINK | WG2357595 |
WILMINK | WG2358219 |
WILMINK | WG2373215 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.