- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
- Ilość ogniw łańcucha: 142
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 0,618
- Dla numeru OE: 55258509 S2
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Koło zębate wału korbowego FEBI BILSTEIN 177088 | 177088 |
2 szt. | FEBI BILSTEIN 181780 | 181780 |
Dodaj opinię
(22.02.2021)
Początkowo zastanawiałem się nad innym zestawem, ale zdecydowałem się na tą markę i nie żałuje. Rozrząd wymieniony dwa tygodnie temu, wszystko działa poprawnie. W sklepie jest dość duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam zakupy tutaj
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 100742 (W środku)
(20.01.2021)
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 49075 (Z lewej u góry)
(25.11.2020)
Łańcuch dobry, cenowo też w porządku bo ceny są przeróżne. Podobny zestaw kupiłem 2 lata temu i lepiej sprawdził się niż ostatni. Ze swojej strony jak najbardziej mogę polecić, do starszego Mercedesa w zupełności wystarczy. Nie ma co przepłacać ;)
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 30313
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44150FT |
AKRON-MALÒ | 909047 |
ALFA | 55258509 |
ALFA | 55258509 S2 |
ASHIKA | KCK0200 |
AUTOKIT | 03.89040K |
AUTOTEAM | KCA187 |
Aslyx | AS-506608 |
BBFREDLINE | 30FT000 |
BGA | TC2200FK |
CALIBER | KCC187 |
CAUTEX | 752021 |
DAYCO | TCH1089 |
DOLZ | 05KC070 |
DOLZ | SKCF063 |
ESEN SKV | 21SKV262 |
FAI | TCK197NG |
FARE SA | 13841 |
FARE-MX | 13841 |
FAST | FT41903 |
FIAT | 55258509 |
FIAT | 55258509 S2 |
FRECCIA | TK08-1028 |
FRECCIA | TK08-1068 |
GGT | CAKD070 |
GGT | KCSPA063 |
GOOM | TCK-0008 |
HUTCHINSON | CH 028 |
HUTCHINSON | KHC 024M |
IAP | 127-08040K |
JAPANPAR | KDK-0200 |
JAPKO | KJK0200 |
KM INTERNA | KCD187 |
LANCIA | 55258509 |
LANCIA | 55258509 S2 |
MABYPARTS | OTK030055 |
MABYPARTS | OTK031055 |
MAG | 341500000770 |
MEC-DIESEL | 384193 |
METALCAUCH | 06173 |
MOVIS | AST8940K |
OPENPARTS | TCK6000.01 |
PLYOM | P752021 |
QUINTON HA | QCK132 |
REPKIT | RKT8940K |
SIL | CK5087 |
SONOVA | MKC00177 |
STC | T406173 |
SWAG | 33 10 4650 |
TREVI | KC1085 |
VITOBELLI | KDC0027-1N |
VITOBELLI | KDC0027N |
WILMINK | WG1488325 |
WILMINK | WG1909999 |
WILMINK | WG1910039 |
WILMINK | WG2114084 |
WILMINK | WG2201614 |
WILMINK | WG2225308 |
WILMINK | WG2230623 |
WILMINK | WG2230796 |
WILMINK | WG2230797 |
alp | ALP-005296 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.