Dodaj opinię
(03.11.2020)
Dobry zestaw łańcucha rozrządu renomowanej firmy. Do swojego samochodu kupuję tylko zestawy od Japanparts. W tym roku zdecydowałem się na zakupy internetowe w iParts i kupiłem taniej niż w sklepie stacjonarnym. Na pewno jeszcze nieraz tu wrócę
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS KDK-402
(18.11.2020)
Dobry zestaw łańcucha rozrządu renomowanej firmy. Do swojego samochodu kupuję tylko zestawy od Japanparts. W tym roku zdecydowałem się na zakupy internetowe w iParts i kupiłem taniej niż w sklepie stacjonarnym. Na pewno jeszcze nieraz tu wrócę
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS KDK-402
(23.02.2020)
Samochody z łańcuchem to prawdziwy majątek trwałość i niezawodność. Niestety czasem trafi się tak, że należny zmienić również łańcuch rozrządu, chodź jest to o wiele droższa sprawa, to tak naprawdę robi się to maksymalnie raz na cała żywotność samochodu
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS KDK-K00
(10.08.2019)
Na pewno metal pod względem trwałości przewyższa gumę czy jakieś inne tworzywa sztuczne. Dlatego od zawsze byłem zwolennikiem łańcuchów rozrządu, a nie pasków. Ale jednak trzeba pamiętać, że niestety jak się wybierze zły model łańcucha, albo co gorsza zupełnie się o niego nie dba, to wytrzyma krócej niż pasek. Sam znam taki przykład, chodzi o mojego syna, który korzystał z łańcucha za moją namową, ale już nie dał się przekonać, że to nie jest część nieśmiertelna, że ważna jest konserwacja i też przeglądy są istotne, poza tym trzeba kupić część od sprawdzonego producenta, a nie po prostu najtańszą. Nie posłuchał i jak się skończyło? Nie przejechał nawet 50 tys. kilometrów i łańcuch puścił. Wiadomo, nie całkiem, ale rozciągnął się mocno i konieczna była wymiana niestety. Zaleciłem mu kupić zestaw łańcucha Japanparts, tak też zrobił, korzysta od kilku miesięcy i jest ok. Patrzyłem tam już dwa razy jak łańcuch wygląda i nie widać żadnych śladów rozciągnięcia.
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS KDK-303
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | KCK0904 |
AUDI | 03F109469C |
AUDI | 03F109507B |
AUDI | 03F109509C |
AUDI | 03F109571C |
AUDI | 03F198229A |
AUTEX | 711367 |
AUTOKIT | 0389047K* |
BGA | TC9600FK |
FAI | TCK208* |
FAI | TCK208NG |
FEBI | 104253 |
FEBI | 104259 |
FEBI | 32183 |
FEBI | 36631 |
FEBI | 36632 |
FEBI | 40379 |
FEBI | 48577 |
FEBI | 49517 |
IPD | 210362 |
JAPKO | KJK0904 |
KM INTERNA | KCD198 |
MABYPARTS | OTK030057* |
MABYPARTS | OTK031057 |
RUV | 3454036S |
SEAT | 03F109158K |
SEAT | 03F109469C |
SEAT | 03F109507B |
SEAT | 03F109509C |
SEAT | 03F109571C |
SEAT | 03F198229A |
SKODA | 03F109158K |
SKODA | 03F109469C |
SKODA | 03F109507B |
SKODA | 03F109509C |
SKODA | 03F109571C |
SKODA | 03F198229A |
SWAG | 30949517 |
SWAG | 83 10 4259 |
TRISCAN | 865029010 |
VAG | 03F109158B |
VW | 03F109158K |
VW | 03F109469C |
VW | 03F109507B |
VW | 03F109509C |
VW | 03F109571C |
VW | 03F198229A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Japanparts zajmuje się dystrybucją oraz sprzedażą części do wielu modeli samochodów pochodzących od azjatyckich oraz amerykańskich producentów, takich jak Toyota, Mazda, Mitsubishi, Chrysler i wielu innych. Wieloletnia obecność w branży oraz przywiązanie do jakości sprawia, że usługi i części z logiem marki Japanparts słyną ze znakomitej jakości i są cenione przez klientów na całym świecie. Firma działa od 1988 roku i obecnie eksportuje swoje produkty do ponad 150 krajów z całego świata.
Marka oferuje swoim klientom szeroki wybór części samochodowych, są to głównie filtry, elementy układu hamowania, sprzęgła, zawieszenia i układu kierowniczego, a także silnika oraz jego osprzętu. Każdy ze sprzedawanych produktów przechodzi specjalne badania, które mają za zadanie potwierdzenie jej znakomitej jakości oraz trwałości. Do oferty ciągle trafiają nowe pozycje, które dzięki znakomitej jakości oraz wysokim standardom wykonania są w stanie sprostać oczekiwaniom klientów.
Dzięki wspomnianym cechom, firma Japanparts jest jedną z najchętniej wybieranych wśród właścicieli aut japońskich, koreańskich oraz niektórych modeli pojazdów amerykańskich i zapewnia im pewność, komfort, a co najważniejsze bezpieczeństwo na drodze.