- Jakosć: OE-KETTE/OE-CHAIN
- Ilość części [-częściowy]: 21
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | METZGER 7492168 | 7492168 |
1 szt. | METZGER 7492169 | 7492169 |
1 szt. | METZGER 7492170 | 7492170 |
1 szt. | METZGER 7492171 | 7492171 |
1 szt. | METZGER 7492172 | 7492172 |
1 szt. | METZGER 7492173 | 7492173 |
1 szt. | METZGER 7492174 | 7492174 |
1 szt. | METZGER 7492175 | 7492175 |
1 szt. | METZGER 7492176 | 7492176 |
1 szt. | METZGER 7492182 | 7492182 |
1 szt. | METZGER 7492178 | 7492178 |
2 szt. | METZGER 7492179 | 7492179 |
6 szt. | METZGER 7492180 | 7492180 |
2 szt. | METZGER 7492181 | 7492181 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 711547 |
AUTOTEAM | KCA303 |
BBR | 001-10-19617 |
BBR | 001-10-21988 |
BBR | 001-10-21989 |
BGA | TC0150FK |
BORSEHUNG | B16298 |
BORSEHUNG | B18468 |
BORSEHUNG | B18779 |
BUGIAD | SET03 |
CALIBER | KCC303 |
DYNAMATRIX | DTCK181NG |
DYNAMATRIX | DTCK222NG |
ET ENGINET | RS0043 |
ET ENGINET | RS0069 |
ET ENGINET | RS0085 |
FAI | TCK175 |
FAI | TCK181 |
FAI | TCK222 |
FAI | TCK222NG |
FEBI | 102196 |
FEBI | 102426 |
FEBI | 106512 |
FEBI | 106513 |
FEBI | 107193 |
FEBI | 184851 |
FEBI | 49547 |
FEBI | 49548 |
FEBI | 49549 |
FEBI | 49550 |
HEPU | 21-0542 |
IMEX | IMX UKSFE49550 |
IPD | 21-0542 |
ITN | 28-TCK-0322 |
KM INTERNA | KCD303 |
LUCAS_ENGI | LKTC175 |
LUCAS_ENGI | LKTC181 |
LYNXAUTO | TK-0053 |
MABYPARTS | OTK030120 |
MABYPARTS | OTK031120 |
MABYPARTS | OTK032120 |
MAPCO | 75808 |
METALCAUCH | 57842 |
METALCAUCH | 58357 |
STC | T457842 |
STC | T458357 |
SWAG | 30 10 6513 |
SWAG | 30 94 9548 |
SWAG | 30 94 9549 |
SWAG | 30 94 9550 |
SWAG | 30102196 |
SWAG | 30102426 |
SWAG | 30106512 |
SWAG | 30107193 |
SWAG | 30949547 |
VAG | 06H 105 209 AT |
VAG | 06H 109 158 E |
VAG | 06H 109 158 J |
VAG | 06H 109 158 M |
VAG | 06H 109 158 N |
VAG | 06H 109 467 AB |
VAG | 06H 109 467 AE |
VAG | 06H 109 467 L |
VAG | 06H 109 467 N |
VAG | 06H 109 467 T |
VAG | 06H 109 469 AH |
VAG | 06H 109 469 AJ |
VAG | 06H 109 469 AP |
VAG | 06H 109 469 AQ |
VAG | 06H 109 469 N |
VAG | 06H 109 469 T |
VAG | 06H 109 509 AA |
VAG | 06H 109 509 P |
VAG | 06H 109 509 Q |
VAG | 06H105209AT |
VAG | 06H109158E |
VAG | 06H109158J |
VAG | 06H109158M |
VAG | 06H109158N |
VAG | 06H109467AB |
VAG | 06H109467AE |
VAG | 06H109467L |
VAG | 06H109467N |
VAG | 06H109467T |
VAG | 06H109469AH |
VAG | 06H109469AJ |
VAG | 06H109469AP |
VAG | 06H109469AQ |
VAG | 06H109469N |
VAG | 06H109469T |
VAG | 06H109509AA |
VAG | 06H109509P |
VAG | 06H109509Q |
VAG | 06K 109 158 |
VAG | 06K 109 158 AA |
VAG | 06K 109 158 AD |
VAG | 06K 109 158 BE |
VAG | 06K 109 158 F |
VAG | 06K 109 158 G |
VAG | 06K 109 467 K |
VAG | 06K109158 |
VAG | 06K109158AA |
VAG | 06K109158AD |
VAG | 06K109158BE |
VAG | 06K109158F |
VAG | 06K109158G |
VAG | 06K109467K |
VAG | N 105 540 01 |
VAG | N 105 540 05 |
VAG | N 911 303 01 |
VAG | N 911 304 01 |
VAG | N10554001 |
VAG | N10554005 |
VAG | N91130301 |
VAG | N91130401 |
VAICO | V10-10001 |
VAICO | V10-10001-BEK |
VAICO | V10-10002 |
VAICO | V10-10002-BEK |
VAICO | V10-10022 |
VAICO | V10-10022-BEK |
VAICO | V10-10023-BEK |
WILMINK | WG1484436 |
WILMINK | WG1487739 |
WILMINK | WG1488129 |
WILMINK | WG1938571 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.