- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Ilość ogniw łańcucha: 106
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 1,612
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łańcuch rozrządu SWAG 81 94 9769 | 81 94 9769 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5593 | 33 10 5593 |
1 szt. | Uszczelka sterowania silnikowego SWAG 81 10 4769 | 81 10 4769 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5587 | 33 10 5587 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 81 10 4770 | 81 10 4770 |
1 szt. | Łańcuch rozrządu SWAG 81 94 9770 | 81 94 9770 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5590 | 33 10 5590 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5584 | 33 10 5584 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5586 | 33 10 5586 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 33 10 5585 | 33 10 5585 |
Dodaj opinię
(05.11.2023)
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu SWAG 30 94 5004
(02.12.2020)
Zestaw łańcucha bardzo dobry. Spokojnie przejeździłem na nim 70 tys. km i zawsze kupuje produkty marki SWAG. Części od iPartsa zawsze wysokiej jakości, mają tu naprawdę duży wybór. Polecam zakupy w tym miejscu
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu SWAG 30 94 9240
(27.08.2019)
Do Mercedesa to chyba jeden z lepszych łańcuchów, może nawet najlepszy. Skorzystałem z zestawu już w zeszłym roku, teraz kolega kupił mercedesa też i tam miał cały układ rozrządu do wymiany, to mu poleciłem z czystym sercem. Generalnie po roku użytkowania, już nawet ponad roku, łańcuch prezentuje się świetnie nie widać specjalnie śladów użytkowania. Nie ma żadnych luzów, było to sprawdzane w warsztacie, łańcuch jest cały czas odpowiednio napięty. Rdza też się nigdzie nie pojawia, a tego się zawsze najbardziej obawiam. Widać jednak materiał jest tu naprawdę dobry, pokrycie antykorozyjne robi swoje. Jasne, są tańsze łańcuchy na rynku, nawet za połowę tej ceny pewnie by się coś znalazło, ale moim zdaniem warto dopłacić, żeby mieć spokój na wiele lat. W dłuższej perspektywie to oszczędność, jak wymiany są rzadsze, a naprawy w ogóle niepotrzebne.
Opinia wystawiona dla Zestaw łańcucha rozrządu SWAG 99 13 0328
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | KCK213 |
ASHIKA | KCK225 |
AUTOTEAM | KCA078 |
AUTOTEAM | KCA079 |
BGA | TC0595FK |
BGA | TC0595K |
BIRTH | 6165 |
BLUEPRINT | ADT373512 |
CALIBER | KCC078 |
CALIBER | KCC079 |
Cloyes | 9-4196 |
FEBI | 104838 |
IJS GROUP | 40-1084FK |
JAPANPAR | KDK-213 |
JAPANPAR | KDK-225 |
JAPKO | KJK213 |
JAPKO | KJK225 |
KM INTERNA | KCD078 |
KM INTERNA | KCD079 |
MASUMA | MGR-1014 |
MDR | MTC-5213 |
MDR | MTC-5225 |
RECOFICIAL | 40-1084FK |
TOYOT | 13506-75020 |
TOYOT | 13506-75020 S1 |
WILMINK | WG1700407 |
WILMINK | WG1700465 |
WILMINK | WG1944368 |
WILMINK | WG2223084 |
WILMINK | WG2223108 |
WILMINK | WG2223109 |
WILMINK | WG2227253 |
WILMINK | WG2227730 |
WXQP | 10477 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.