- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67HP, G67HR, G67AM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
- Ilość ogniw łańcucha: 50
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | Pierścień uszczelniający VAICO V10-3260 | V10-3260 |
1 szt. | Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrządu VAICO V10-9866 | V10-9866 |
1 szt. | Uszczelka sterowania silnikowego VAICO V10-5752 | V10-5752 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 058 109 088 D |
AUDI | 058 109 088 E |
AUDI | 058 109 088 K |
AUDI | 058 109 217 |
AUDI | 058 109 217 A |
AUDI | 058 109 229 B |
AUDI | 058109217AS1 |
AUDI | 058109229BS3 |
AUDI | 58 109 088 D |
AUDI | 58 109 088 E |
AUDI | 58 109 088 K |
AUDI | 58 109 217 A |
AUDI | 58109088 |
AUDI | 58109229B |
AUTEX | 711333 |
AUTLOG | KT1001 |
AUTOMEGA | 130009110 |
BGA | TC0100K |
CALIBER | KCC239 |
CHEVR SGM | 058109229 |
ESEN SKV | 21SKV030 |
FAI | TCK111 |
FAI | TCK111NG |
FAI | TCK242 |
FAI | TCK243 |
FEBI | 058 109 088 K S1 |
FEBI | 186437 |
FEBI | 37119 |
FEBI | 46576 |
IJS GROUP | 40-1169K |
IPD | 21-0328 |
KM INTERNA | KCD239 |
LUCAS | LKTC111 |
LUCAS | LKTC111-9 |
LUCAS_ENGI | LKTC111 |
LUCAS_ENGI | LKTC111-9 |
METZGER | 7500005 |
SEAT | 058 109 088 D |
SEAT | 058 109 088 E |
SEAT | 058 109 088 K |
SEAT | 058 109 217 |
SEAT | 058 109 217 A |
SEAT | 058 109 229 B |
SEAT | 058109088ES1 |
SEAT | 058109229 |
SEAT | 058109229S5 |
SEAT | 58 109 088 D |
SEAT | 58 109 088 E |
SEAT | 58 109 088 K |
SEAT | 58109088 |
SEAT | 58109217 |
SEAT | 58109217A |
SEAT | 58109229B |
SKODA | 058 109 088 D |
SKODA | 058 109 088 E |
SKODA | 058 109 088 K |
SKODA | 058 109 217 |
SKODA | 058 109 217 A |
SKODA | 058 109 229 B |
SKODA | 058109088DS1 |
SKODA | 058109088ES1 |
SKODA | 58 109 088 D |
SKODA | 58 109 088 E |
SKODA | 58 109 088 K |
SKODA | 58109088 |
SKODA | 58109217 |
SKODA | 58109217A |
SKODA | 58109229B |
SWAG | 30 94 6576 |
TRISCAN | 8650 29023 |
VAG | 058 109 088 D |
VAG | 058 109 088 E |
VAG | 058 109 088 K |
VAG | 058 109 229 B |
VAG | 058 109 229 B kit2 |
VAG | 058109088DS1 |
VAG | 058109088KS1 |
VAG | 058109217S1 |
VAG | 58 109 088 D |
VAG | 58 109 088 K |
VAG | 58 109 229 B |
VAG | 58 109 229 B kit2 |
VAG | 58109088 |
VAICO | V10-9866 |
VW | 058 109 088 D |
VW | 058 109 088 E |
VW | 058 109 088 K |
VW | 058 109 088 L |
VW | 058 109 217 |
VW | 058 109 217 A |
VW | 058 109 229 B |
VW | 058 109 229 B kit2 |
VW | 058109088DS1 |
VW | 058109088KS1 |
VW | 058109217AS1 |
VW | 058109229S5 |
VW | 58 109 088 D |
VW | 58 109 088 K |
VW | 58 109 088 L |
VW | 58 109 217 |
VW | 58 109 217 A |
VW | 58109088 |
VW | 58109229B |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.
Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.
Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.