- System hamulcowy: AKEBONO
- Dla numeru artykułu: 9240
- Rozmiar gwintu 1: 188x26
- Ciężar [kg]: 0,04
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTOFREN S | D31052A |
BORG BECK | BBK6211 |
BOSCH | 1 987 475 384 |
BREMSI | SK0881 |
DELPHI | LY1413 |
ERT | 310168 |
FEBI | 182279 |
FRENKIT | 950881 |
HAVAM | HP3812 |
HELLA | 8DZ 355 202-121 |
JURID | 771386J |
KAWE | 105-0881 |
METZGER | 105-0881 |
MIN | MBA881 |
NK | 7936881 |
OJD | 0881 |
OJD | 105-0881 |
TEXTAR | 97038500 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.