- Długość kabli: 100
- Liczba przewodów: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 61673PU |
ACR | 160213 |
AHE | 409.001 |
AIC | 56001 |
AIC | 56053 |
AIC | 57620 |
AIC | 57621S |
AIC | 57621Set |
AIC | 57622S |
AIC | 57622Set |
AKS DASIS | 700184N |
AKS DASIS | 740232N |
ASAM | 77148 |
ASAM | 77178 |
AUTOAIR G | 20-0018 |
AUTOGAMMA | GA15669 |
AUTOMEGA | 150071610 |
AUTOMEGA | 210062710 |
BBR | 001-10-21440 |
CASCO | CRS74014AS |
CASCO | CRS74014GS |
CASCO | CRS74033GS |
CITRO | 6450.XR |
CITRO | 6450.XR SK2 |
CSV ELECTR | CRV9047 |
CSV ELECTR | CRV9092 |
DENSO | DRS20005 |
DENSO | DRS20007 |
DT SPARE P | 9.79019 |
ELTA AUTOM | EH1054 |
ELTA AUTOM | EH1062 |
ELTA AUTOM | EH1097 |
ELTA AUTOM | XHR0055 |
ELTA AUTOM | XHR0063 |
ELTA AUTOM | XHR0098 |
ERA | 663027 |
ERA | 663137 |
ERA | 665000 |
ERA | 665155 |
ESEN SKV | 94SKV060 |
ESEN SKV | 95SKV038 |
FAST | FT59100 |
FAST | FT59100^ |
FEBI | 107144 |
FERRON | TOP29750005 |
FIAT | 55702407 |
FIAT | 55702407 SK2 |
FIAT | 77364061 |
FIAT | 77364061 SK2 |
FISPA | 10.9047 |
FISPA | 10.9092 |
FISPA | 2.6204 |
FRIGAIR | 35.10026 |
FRIGAIR | 35.10132 |
GECO | RE21143 |
HBELPARTS | 75614917 |
HELLA | 9ML 351 332-424 |
HELLA | 9ML 351 333-421 |
HITACHI AU | 132561 |
HOFFER | K109047 |
HOFFER | K109092 |
HOFFER | K26204 |
KRIOS | 10.9047 |
KRIOS | 10.9092 |
KRIOS | 2.6204 |
LGK | LGK026082014 |
LUZAR | LFR 1680 |
LUZAR | LFR 2112 |
MAHLE | ABR 102 000S |
MAHLE | ABR 140 000P |
MAXGEAR | 21-0351 |
MAXGEAR | 57-0108 |
MAXGEAR | 57-0361 |
MEATDORIA | K109047 |
MEATDORIA | K109092 |
MEATDORIA | K26204 |
METZGER | 0917108 |
METZGER | 2322002 |
NRF | 342012 |
NRF | 342041 |
OPEL | 68 45 796 |
OPEL | 68 45 796 SK2 |
OSSCA | 24790 |
PEUGE | 6450.XR |
PEUGE | 6450.XR SK2 |
REAL | 40027330OE |
REAL | 40027410BN |
REAL | 40027410OE |
RIDEX | 1385C0018 |
RIDEX | 2975R0027 |
SANDO | SRS74014.0 |
SANDO | SRS74014.1 |
SANDO | SRS74033.1 |
SIDAT | 10.9047 |
SIDAT | 10.9092 |
SIDAT | 2.6204 |
STELLOX | 75-52160-SX |
Stark | SKCU-2150017 |
Stark | SKRI-2000025 |
THERMOTEC | DEF001TT |
THERMOTEC | DEF008TT |
TOPRAN | 208 648 |
VAUXH | 13248240 |
VAUXH | 13248240 SK2 |
VAUXH | 95508692 |
VAUXH | 95508692 SK2 |
VEMO | V40-83-0045 |
WE PARTS | K109047 |
WE PARTS | K109092 |
WE PARTS | K26204 |
WILMINK | WG1778211 |
WILMINK | WG1795603 |
WILMINK | WG1920014 |
WILMINK | WG1920016 |
ZZVF | ZVYL7783 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.