- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- Ciężar [kg]: 1,32
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | Mocowanie korpusu osi FEBI BILSTEIN 22039 | 22039 |
2 szt. | Mocowanie wspornika osi FEBI BILSTEIN 06668 | 06668 |
2 szt. | FEBI BILSTEIN 22045 | 22045 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 71059MR |
A.B.S. | 270878 |
AIC | 71575 |
AKRON-MALÒ | 24568 |
BBR | 001-10-29415 |
CPB | 504391 |
IMPERGOM | 35807 |
IMPERGOM | 36039 |
LYNXAUTO | C8945 |
MERCE | 171 351 01 42 |
MERCE | 171 351 01 42 S1 |
MOOG | ME-SB-12505 |
OE Germany | 801086 |
SIDEM | 849311 |
SPIDAN CHA | 411433 |
STELLOX | 77-01478-SX |
SWAG | 10 92 2266 |
WILMINK | WG2027001 |
WILMINK | WG2248631 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korpus osi to jeden z elementów zawieszenia, mający za zadanie odciążenie innych części. Zadaniem korpusu osi jest również utrzymanie prawidłowej pozycji wirujących elementów zawieszenia. W samochodach osobowych wirujące elementy to koła, które w czasie jazdy nieustannie się poruszają.
Standardowy korpus osi to niewielki element pozostający w bezpośrednim kontakcie z osią. W czasie jady, zwłaszcza po nierównym terenie, wsparcie korpusu osi zawieszenia jest kluczowe. Rzecz w tym, iż na poszczególne elementy zawieszenia oddziałują wtedy bardzo duże siły. Drżenie kół czy wstrząsy innych części układu zawieszenia sprawiają, że jazda staje się bardzo niekomfortowa. Co gorsza, wspomniane siły mogłyby doprowadzić do zniszczenia pewnych części zawieszenia. Korpus przyjmuje znaczną część siły oddziałującej na zawieszenie, a następnie przenosi ją na podpory. Tym samym nie dochodzi do zniszczeń, a czas możliwej eksploatacji zawieszenia zostaje wydłużony. Niewątpliwie zatem zadanie pełnione przez korpus osi zawieszenia jest bardzo ważne.
Co więcej, korpus bierze również udział w utrzymaniu prawidłowej pozycji kół. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że kontrola odbywa się w odmienny sposób w zależności od sposobu montażu kół do osi. Wyróżnia się osie stałe i obrotowe. W przypadku osi stałej koła są przymocowane za pomocą łożysk do nieruchomej konstrukcji. Natomiast w drugim przypadku miejscem montażu łożysk są podpory osi.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.