- Długość [mm]: 195
- Materiał: Termoplast
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16
- Ciężar [kg]: 0,110
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 64
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | FEBI BILSTEIN 26506 | 26506 |
1 szt. | Opaska zaciskowa FEBI BILSTEIN 38756 | 38756 |
1 szt. | Opaska zaciskowa FEBI BILSTEIN 38764 | 38764 |
Dodaj opinię
(22.08.2013)
Opinia wystawiona dla Zestaw osłon przekładni kierowniczej FEBI BILSTEIN 29657 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 192529 |
AKRON-MALÒ | 271871 |
ATI | ST4231 |
AUTEX | 506650 |
AUTOFREN S | D9206 |
Aslyx | AS-200435 |
BBR | 001-10-23374 |
BIRTH | 7539/KM |
BMW | 32 10 6 765 234 |
BMW | 32 10 6 782 252 |
BMW | 32 10 6 782 252 SK |
BMW | 32 10 6 865 426 |
BOGAP | B3215100 |
BORG BECK | BSG3273 |
BORG BECK | BSG3450 |
BOSCH | K S00 003 493 |
BOSCH | K S00 003 497 |
BOSCH | K S00 003 900 |
BOSCH | K S00 004 017 |
BOSCH | K S00 004 022 |
BOSCH | K S00 004 023 |
BOSCH | K S00 004 053 |
BOSCH | K S00 004 054 |
BOSCH | K S00 004 161 |
BOSCH | K S00 004 163 |
BOSCH | K S00 004 193 |
BOSCH | K S00 004 196 |
BTAP | BBC407-008 |
CAUTEX | 080791 |
CAUTEX | 080796 |
CAUTEX | 201574 |
DA SILVA | K5577 |
DELPHI | TBR4200 |
DELPHI | TBR4200-11B1 |
DEPA | T4231 |
EQ | GOM410435 |
ERT | 510209 |
FARE SA | 35184 |
FARE-CO | 35184 |
FARE-MX | 35184 |
FARE-RCH | 35184 |
FIRST LINE | FSG3273 |
FIRST LINE | FSG3450 |
GOOM | SBK-0381 |
GSP | 540342S |
HEPU | 35-5645 |
IMPERGOM | 33390 |
IMPERGOM | 33390/TE |
IMPERGOM | 33390A |
IMPERGOM | 33390A/TE |
IMPERGOM | 35940 |
IMPERGOM | 35940/TE |
IPD | 35-5645 |
JIKIU | CG11011 |
KAWE | 8500 11005 |
LEMFO | 33631 01 |
MAPCO | 17657 |
MAXGEAR | 69-1368 |
MDR | GSP-540342S |
METALCAUCH | 00138 |
METALCAUCH | 01138 |
MEYLE | 300 620 0000 |
MGA | DA5673 |
MONROE | L11005 |
MOTORHERZ | RDZ0548MG |
Meistersat | 32106765234-EC-KT |
OCAP | 0902287 |
OSSCA | 27821 |
PLYOM | P080791 |
PLYOM | P080796 |
PLYOM | P774726 |
QH TALBROS | QG1574 |
QUINTON HA | QG1574 |
RECOFICIAL | D9206 |
RODRUNNER | AJ-B-183K |
SIDEM | 305.130 |
SKF | VKJP 2343 |
SPIDAN CHA | 50015 |
SPIDAN | 84102 |
STC | T400138 |
STC | T401138 |
STC | T456538 |
STELLOX | 13-00485-SX |
STELLOX | 13-00486-SX |
SWAG | 20 92 6505 |
TEKNOROT | B-153K |
TEKNOROT | B-183K |
TOPRAN | 501 147 |
TRISCAN | 8500 11005 |
TRW | JBE322 |
UNIGOM | 310430H |
VAICO | V20-0977 |
VAICO | V20-3688 |
VEMA | 565090 |
VEMA | VE7539/KM |
alp | ALP-000435 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to niezwykle ważna konstrukcja, bez której prowadzenie samochodu nie jest możliwe. Zadaniem przekładni jest bowiem przekazanie siły mechanicznej na siłę osiową. To właśnie za sprawą tego elementu siła rąk, za pomocą której kierowca kręci kierownicą, przekazywana jest na koła, które ulegają skrętom.
Siła potrzebna do wprawienia w ruch kół jest zbyt duża, aby kierowca mógł ją swobodnie wytworzyć bez wsparcia. Dlatego też dzisiaj powszechnie stosowane są systemy wspomagania kierownicy. Niezbędny dla sprawnej pracy układu wspomagania jest specjalistyczny płyn. Olej do układu wspomagania kierownicy znacząco ułatwia prowadzenie samochodu, o ile nie dochodzi do przecieków. Jeżeli płyn przecieka, system traci swoją wydajność. Z tego właśnie względu producenci stosują uszczelki przekładni kierowniczej. Wykonywane zwykle głównie z tworzywa sztucznego, uszczelki gwarantują utrzymanie odpowiedniej ilości płynu w układzie. Wysokiej jakości układ wspomagani często działa sprawnie przez cały okres eksploatacji pojazdu. Usterki, a w konsekwencji konieczność wymiany np. uszczelek przekładni kierowniczej, zdarzają się dosyć rzadko.
Trwałość układu wspomagania bywa związana również ze stanem przekładni kierowniczej. Konstrukcja ta jest natomiast narażona na uszkodzenia mechaniczne, ze względu na położenie oraz swoją budowę. W celu uniknięcia awarii przekładni kierowniczej stosuje się osłony, chroniące poszczególne części konstrukcji przed uderzeniami. Przeważnie, podobnie jak uszczelki, osłony przekładni kierowniczej wykonywane są z tworzywa sztucznego.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.