Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55008

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
55008
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55008
  • Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55008 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

47,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
A.B.S.
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z lewej, z prawej
EAN:
8717109530414
System hamulcowy:
LUCAS/TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Ze sworzniem
Ciężar [kg]:
0,14
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pojedyncze czesci 55008 firmy A.B.S.

Parametry:
  • System hamulcowy: LUCAS/TRW
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sworzniem
  • Ciężar [kg]: 0,14

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55008

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach A.B.S. w kategorii Pojedyncze czesci

Mariusz

(06.04.2023)

5.0
Zestaw pasuje na tylną oś do HONDA CIVIC IX FK 2016r. Tarcza 276 mm.

Opinia wystawiona dla Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55006

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 55008 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTOFREN S D7077C
BOSCH 1 987 470 720
BOSCH 1 987 474 491
ERT 410109
FRENKIT 812006
KAWE 113-1308X
METZGER 113-1308X
NK 8999007
NK 8999008
OJD 113-1308X

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci 55008 pasuje do Twojego auta

 

ALPINE

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze