- Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
- Masa [g]: 20
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FORD | 1040662 |
FORD | 1094575 |
FORD | 1211269 |
FORD | 1314620 |
FORD | 1351395 |
FORD | 7TIQ6K682AB |
FORD | XS4Q6K682DB |
FORD | XS4Q6K682DC |
FORD | XS4Q6K682DE |
FORD | XS4Q6K682DF |
FORD | YS6Q6K682BC |
GARRETT | 703863 |
GARRETT | 703863-0002 |
GARRETT | 703863-2 |
GARRETT | 703863-5002S |
GARRETT | 706499 |
GARRETT | 706499-0001 |
GARRETT | 706499-0002 |
GARRETT | 706499-0004 |
GARRETT | 706499-1 |
GARRETT | 706499-2 |
GARRETT | 706499-4 |
GARRETT | 706499-5001S |
GARRETT | 706499-5002S |
GARRETT | 706499-5004S |
GARRETT | 756919 |
GARRETT | 756919-0002 |
GARRETT | 756919-2 |
GARRETT | 756919-5002S |
GARRETT | 802419 |
GARRETT | 802419-0001 |
GARRETT | 802419-0002 |
GARRETT | 802419-0003 |
GARRETT | 802419-0004 |
GARRETT | 802419-0005 |
GARRETT | 802419-0006 |
GARRETT | 802419-0008 |
GARRETT | 802419-1 |
GARRETT | 802419-2 |
GARRETT | 802419-3 |
GARRETT | 802419-4 |
GARRETT | 802419-5 |
GARRETT | 802419-5001S |
GARRETT | 802419-5002S |
GARRETT | 802419-5003S |
GARRETT | 802419-5004S |
GARRETT | 802419-5005S |
GARRETT | 802419-5006S |
GARRETT | 802419-5008S |
GARRETT | 802419-6 |
GARRETT | 802419-8 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego to jeden z najmniejszych, ale niezwykle istotnych elementów układu wydechowego. Zlokalizowany jest on pomiędzy kolektorem oraz pierwszą częścią rury wydechowej. W przypadku takich układów, jak układ wydechowy, szczelność jest niezwykle istotna. Gorące spaliny pod ciśnieniem stanowią bowiem zagrożenie dla podzespołów samochodowych oraz użytkowników pojazdu. Zadaniem pierścienia kolektora jest zapewnienie całkowitej szczelności.
Standardowy pierścień uszczelniający to element metalowy, zrobiony z mieszanki miedzi i stali. Niemniej jednak spotykane są również modele w całości miedziane. Jak wspomniano, zadaniem pierścienia jest uszczelnienie układu, co jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa, ale nie tylko. Uszczelnienie w postaci pierścienia pełni również rolę swego rodzaju tłumika. Dzięki temu niepozornemu elementowi hałas emitowany przez pracę silnika jest zdecydowanie mniejszy.
Każdy z elementów składowych układu wydechowego jest szczególnie narażony na uszkodzenia, ze względu na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Największym zagrożeniem jest wysoka temperatura, która może prowadzić do stopienia pierścienia uszczelniającego kolektora wydechowego. Ponadto, relatywnie częstym zjawiskiem jest rdzewienie elementu. Uszkodzenie pierścienia powoduje utratę szczelności, którą zwykle można dość łatwo zauważyć. Przede wszystkim silnik zaczyna pracować zdecydowanie głośniej. Ponadto, słyszalny jest charakterystyczny stukot w okolicach kolektora.
Turborail to włoska firma o zasięgu globalnym. Przedsiębiorstwo posiada liczne oddziały w różnych krajach, w tym również w Polsce. Przedsiębiorstwo należy do światowych liderów wśród producentów turbosprężarek przeznaczonych na rynek posprzedażowy. Turbosprężarki Turborail to najnowocześniejsze tego typu podzespoły dostępne na rynku. Firma bowiem od lat konsekwentnie stawia na doskonalenie produktów. Dysponuje własnym laboratorium, w którym nieustannie trwają prace nad zwiększeniem wydajności i wytrzymałości turbosprężarek. W laboratoriach i fabrykach inżynierowie zatrudnieni przez Turborail pracują również nad innymi częściami zamiennymi. W asortymencie producenta z roku na rok przybywa produktów. Przede wszystkim rozbudowywany jest katalog zaworów EGR. Produkcja zaworów EGR już dzisiaj jest drugą specjalnością firmy Turborail. Ofertę uzupełniają akcesoria do układu wydechowego i silnika.
Firmy motoryzacyjne zwykle przyjmują jedną z dwóch filozofii. Niektóre maksymalnie rozbudowują ofertę o coraz to nowe części samochodowe, a inne skupiają się na doskonaleniu elementów z co najwyżej kilku kategorii. Niewątpliwie Turborail należy zaliczyć do tej drugiej grupy. Dzięki temu części samochodowe Turborail to elementy dopracowane w każdym detalu.