Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Volvo S80 to dosyć ekskluzywny, choć zaliczany do klasy średniej-wyższej, pojazd o wyjątkowo wysokim poziomie bezpieczeństwa jazdy. To cecha wyróżniająca auta z tej serii. Już pierwsza generacja samochodu została okrzyknięta jednym z najbezpieczniejszych aut na świecie. Natomiast w autach drugiej generacji zastosowano jeszcze więcej rozwiązań chroniących przed zagrożeniami na drodze, w tym przede wszystkim przed doznaniem poważnej szkody podczas ewentualnego ...
Powiązania: