Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Japoński koncern Honda zaprezentował model Accord VI w 1998 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji samochód był nieco szerszy i wyższy, przez co jego sylwetka stała się bardziej elegancka i stonowana. Trzy lata po prezentacji szósta wersja modelu Accord została poddana faceliftingowi, a w 2002 roku zakończono jego produkcję - wtedy też zaprezentowana została kolejna generacja tego auta. Accord VI został zaprojektowany głównie z myślą o rynku europejskim. Styliści skupili się na ...
Powiązania: