Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Honda CR-V IV oficjalnie pojawiła się na motoryzacyjnym rynku podczas targów samochodowych w Los Angeles w 2011 roku. Trzy wcześniejsze generacje Hondy CR-V ugruntowały pozycję tego japońskiego SUV-a na światowym rynku, budując wizerunek auta praktycznego i solidnego, stosunkowo taniego w eksploatacji, do którego części zamienne są ogólnodostępne i, co ważne, nie nadwyrężają zbytnio domowego budżetu. Czwarta generacja Hondy CR-V to naprawdę użyteczny i ...
Powiązania: