Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ASHIKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ASHIKA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BOSCH Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BOSCH
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JAPANPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JAPKO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JAPKO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NIPPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NIPPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) OEM
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OYODO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) OYODO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju WALKER PRODUCTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.800.035
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.800.035
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,20
Wymiar gwintu:  1/8 GAS
Rozmiar klucza:  24
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Stale świecąca kontrolka ciśnienia oleju. Czy to objaw poważnej usterki?

Czy stale świecąca się kontrolka oleju silnikowego to objaw poważnej usterki? Dlaczego sama wymiana czujnika ciśnienia w układzie smarującym może nie wystarczyć?

Świecąca się kontrolka wskazująca na problemy z ciśnieniem oleju potrafi zagonić w kozi róg nawet najbardziej oblatanego mechanika. Nic więc dziwnego, że i zwykli kierowcy miewają z tym nie lada kłopot. Jakiego typu? Objawem czego może być świecąca się kontrolka ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze