Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP do Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 BlueTEC Hybrid / h (205.012) sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.05 - 2018.05)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 BlueTEC Hybrid / h (205.012) sedan 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.05 - 2018.05) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER
0 (0)
Kod produktu:
73365
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
73365
Jednostka:
szt
Jakosć:  Cordierite
Długość [mm]:  520
Ciężar [kg]:  5,400
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
3290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
WALKER
0 (0)
Kod produktu:
73281
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
73281
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 5
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Ciężar [kg]:  5,400
Długość [mm]:  520
Techniczny numer informacyjny:  91
Jakosć:  Cordierite
Do 100 dni na zwrot
2506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WALKER
0 (0)
Kod produktu:
93281
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
93281
Jednostka:
szt
Litera rozpoznawcza:  91
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Jakosć:  SiC
Długość [mm]:  520
Ciężar [kg]:  5,900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
3065,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WALKER
0 (0)
Kod produktu:
93365
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
93365
Jednostka:
szt
Jakosć:  SiC
Długość [mm]:  520
Ciężar [kg]:  5,900
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
3484,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze