Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica oraz jej części BTA do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07)

Głowica oraz jej części BGA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BGA
Głowica oraz jej części BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BIRTH
Głowica oraz jej części BTA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BTA
Głowica oraz jej części ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ELRING
Głowica oraz jej części FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FAI AUTOPARTS
Głowica oraz jej części GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GOETZE
Głowica oraz jej części ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ORIGINAL IMPERIUM
Głowica oraz jej części PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PAYEN
Głowica oraz jej części QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Głowica oraz jej części VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEMA
Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N10001BTA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
N10001BTA
Materiał:  Silikon
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wysokość [mm]:  7
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Głowica oraz jej części

Porady z kategorii: Głowica oraz jej części

Awaria kroćca głowicy silnika - jak sobie poradzić, objawy i przyczyny

Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?

Każdy silnik spalinowy do prawidłowej pracy wymaga chłodzenia. Odpowiednie chłodzenie z kolei możliwe jest jedynie wówczas, gdy cały układ działa bez zarzutu i pozostaje całkowicie szczelny. Jednym z newralgicznych elementów układu chłodzenia silnika jest króciec głowicy układu silnika, zwany również kołnierzem przewodu płynu chłodzącego. Ponieważ część ta pracuje w niezwykle trudnych warunkach, całkiem często może ulegać awariom. Jakiego rodzaju?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze