Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica silnika JAPANPARTS do Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06)

Głowica silnika AMC Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) AMC
Głowica silnika ASHIKA Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) ASHIKA
Głowica silnika FAE Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) FAE
Głowica silnika FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) FAI AUTOPARTS
Głowica silnika JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) JAPANPARTS
Głowica silnika JAPKO Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) JAPKO
Głowica silnika KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA M (W163) ML 270 CDI (163.113) SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (1999.12 - 2005.06) KOLBENSCHMIDT
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XX-ME02ES
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
XX-ME02ES
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Non origin/No Genuin
Średnica tłoka cylindra:  88
Techniczny numer informacyjny:  Foro acqua IN D.18mm
Techniczny numer informacyjny:  Water hole IN D.18mm
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
2996,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Głowica silnika

Porady z kategorii: Głowica silnika

Sekret niezawodności głowicy

Sekret niezawodności głowicy

Blok silnika to niejedyny skomplikowany element silnika. Głowica cylindrów sprawia wrażenie masywnej i zwartej konstrukcji, jednak w rzeczywistości to skomplikowany podzespół z wieloma kanałami i otworami, który bardzo trudno wyprodukować. Skąd biorą się wysokie wymagania jakościowe względem struktury głowicy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze