Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica silnika JAPKO do Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05)

Głowica silnika ASHIKA Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05) ASHIKA
Głowica silnika FAI AUTOPARTS Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05) FAI AUTOPARTS
Głowica silnika FRECCIA Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05) FRECCIA
Głowica silnika JAPANPARTS Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05) JAPANPARTS
Głowica silnika JAPKO Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 i (SF416, AH14, SF406) sedan 92KM, 68kW, benzyna (1990.01 - 2001.05) JAPKO
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
JSZ009S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
JSZ009S
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Non origin/No Genuin
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  115802
Techniczny numer informacyjny:  sede asse camme D.16
Techniczny numer informacyjny:  sede asse bil.D.28
Techniczny numer informacyjny:  camshaft seat D.16
Techniczny numer informacyjny:  rocker arm seat D.28
Materiał:  Aluminium
Specyfikacja:  distanza dei bilanci
Do 100 dni na zwrot
1051,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Głowica silnika

Porady z kategorii: Głowica silnika

Sekret niezawodności głowicy

Sekret niezawodności głowicy

Blok silnika to niejedyny skomplikowany element silnika. Głowica cylindrów sprawia wrażenie masywnej i zwartej konstrukcji, jednak w rzeczywistości to skomplikowany podzespół z wieloma kanałami i otworami, który bardzo trudno wyprodukować. Skąd biorą się wysokie wymagania jakościowe względem struktury głowicy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze