Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Katalizator OYODO do Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12)

Katalizator JMJ Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) JMJ
Katalizator ASSO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) ASSO
Katalizator BM CATALYSTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) BM CATALYSTS
Katalizator BOSAL Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) BOSAL
Katalizator EEC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) EEC
Katalizator EUROREPAR Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) EUROREPAR
Katalizator FA1 Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) FA1
Katalizator HELLA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) HELLA
Katalizator IMASAF Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) IMASAF
Katalizator IPARTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) IPARTS
Katalizator KAMOKA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) KAMOKA
Katalizator KLARIUS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) KLARIUS
Katalizator KLOKKERHOLM Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) KLOKKERHOLM
Katalizator LRT Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) LRT
Katalizator MTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) MTS
Katalizator OYODO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) OYODO
Katalizator QUINTON HAZELL Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) QUINTON HAZELL
Katalizator WALKER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI 16V liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.01 - 2013.12) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OYODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0)
Kod produktu:
20N0027-OYO
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
20N0027-OYO
Jednostka:
szt
Nie dla normy czystożci spalin:  Euro 3
Norma emisji spalin:  Euro 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Długość [mm]:  1140
Do 100 dni na zwrot
761,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Katalizator

Objawy awarii katalizatora samochodowego - kiedy wymieniać?

Objawy awarii katalizatora w samochodzie. W jaki sposób do nich dochodzi i po czym najłatwiej można je rozpoznać?

Katalizatory zaczęły powstawać w czasach, kiedy to producentom samochodów naprawdę jeszcze zależało na ekologii i starali się rzetelnie rozwiązać problem toksycznych spalin. Początkowo było z tym niemało problemów, przez co pierwsze katalizatory okazały się mało żywotne i łatwo ulegały uszkodzeniu. Obecnie produkowane katalizatory są o niebo lepsze, jednak ich trwałość nadal pozostaje ograniczona, a awarie mogą przytrafić dosłownie każdemu. Jak rozpoznać, że czas katalizatora dobiegł końca?

czytaj więcej >
Zapchany katalizator - jak to rozpoznać i potwierdzić?

Do czego może doprowadzić zapchany katalizator? Czy jazda autem z zapchanym katalizatorem jest w ogóle możliwa?

Kilka miesięcy temu mieliśmy przypadek klienta, który nie był w stanie uruchomić silnika w swoim samochodzie. Kolejni mechanicy wymienili mu chyba wszystkie możliwe części w układzie zapłonowym, a nawet wyremontowali dokładnie cały silnik. I nic. Ostatecznie okazało się, że przyczyną problemów był zapchany katalizator. Niemożliwe? A jednak!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze