Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ABE do Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe GIRLING Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) GIRLING
Klocki hamulcowe MINTEX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MINTEX
Klocki hamulcowe TRW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FTE
Klocki hamulcowe HART Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe LPR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MEYLE
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ABE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C1G017ABE
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C1G017ABE
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ograniczenia producenta: BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]: 57,5
Grubość [mm]: 18,6
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Szerokość [mm]: 131
System hamulcowy: BENDIX
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C1G018ABE
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C1G018ABE
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ograniczenia producenta: BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]: 57,5
Grubość [mm]: 18,6
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Szerokość [mm]: 131
System hamulcowy: BENDIX
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze