Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BENDIX do Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07)

Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ICER
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX
 Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
511008
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
511008
Ograniczenia producenta:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Grubość [mm]:  19
Wysokość [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze