Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
36398
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
36398
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  76,8
Wysokość 1 [mm]:  58,7
Grubość 1 [mm]:  18
System hamulcowy:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Ciężar [kg]:  0,99
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze