Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BLUE PRINT do Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe ASHIKA Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe JAPANPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) JAPKO
Koło zamachowe KAWE Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe NIPPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) NIPPARTS
Koło zamachowe NPS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) NPS
Koło zamachowe SACHS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.2 dCi Kombi 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - obecnie) VALEO
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADN13509C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADN13509C
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  27,95
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  11,80
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  97,77
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  65,90
Ilość otworów mocujących piastę:  8
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  279,90
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  154,50
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  298,60
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Ilość zębów:  104
Ciężar [kg]:  13,950
Do 100 dni na zwrot
1953,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADBP780028
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP780028
Ciężar [kg]:  0,192
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze