Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe SACHS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.04 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0233 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0233 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0650 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0650 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1029,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze