Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe VALEO do Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie)

Koło zamachowe AISIN Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe LUK Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Volvo V40 liftback (525, 526) T4 GTDi liftback 180KM, 132kW, benzyna (2012.03 - obecnie) VALEO
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.9 (26)
Kod produktu:
836186
niedostępny
4.9 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836186
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Dla producenta koła zamachowego:  SACHS
Średnica [mm]:  240
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]:  11,691
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze