Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08)

Koło zamachowe LUK Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) LUK
Koło zamachowe VALEO Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) VALEO
Koło zamachowe AISIN Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) BLUE PRINT
Koło zamachowe COMLINE Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) COMLINE
Koło zamachowe EXEDY Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) KAWE
Koło zamachowe OEM Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) OEM
Koło zamachowe SACHS Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) SACHS
Koło zamachowe VAICO Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI 4motion nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, olej napędowy (2008.05 - 2010.08) VAICO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
ECK228F
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK228F
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  28
Ciężar [kg]:  17,3
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
860,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze