Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Łożysko koła SKF Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła BENDIX Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła COMLINE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DRIVE + Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła GSP Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Łożysko koła KAWE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
180507
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180507
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  142,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  62,0
Średnica otworu [mm]:  112
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,569
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Do 100 dni na zwrot
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
172413
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172413
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  41,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  61,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  102,0
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  1,537
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Do 100 dni na zwrot
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze