Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła RUVILLE do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Łożysko koła SKF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła GSP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Łożysko koła SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Łożysko koła A.B.S. Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła CIFAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Łożysko koła JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła MAPCO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221324
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221324
Średnica [mm]:  100
Szerokość [mm]:  41
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Ilość otworów wiertniczych:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze