Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NTY do Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Łożysko koła FEBEST Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła A.B.S. Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BTA
Łożysko koła FAG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FAG
Łożysko koła GSP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GSP
Łożysko koła JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JAPKO
Łożysko koła KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NSK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi 4x4 pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
KLP-FR-052
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
KLP-FR-052
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1460
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Numer seryjny:  KLP-FR-052
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze