Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03)

Łożysko koła A.B.S. Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) A.B.S.
Łożysko koła COMLINE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) COMLINE
Łożysko koła DYS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) DYS
Łożysko koła EUROREPAR Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) GSP
Łożysko koła IPARTS Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) IPARTS
Łożysko koła JP GROUP Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) KAWE
Łożysko koła MEYLE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) MEYLE
Łożysko koła MOOG Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) MOOG
Łożysko koła NK Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) NK
Łożysko koła NTY Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) NTY
Łożysko koła SNR Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) SNR
Łożysko koła SWAG Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2002.03 - 2006.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
FD-WB-11187
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FD-WB-11187
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,01
Wysokość 1 [mm]:  53
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  77,9
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  12,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
FD-WB-11246
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FD-WB-11246
Jednostka:
szt
Rodzaj napędu:  Napęd przednich kół
Ciężar [kg]:  2,41
Wysokość 1 [mm]:  90
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Długożć opakowania [cm]:  20,5
Szerokość opakowania [cm]:  20,5
Wysokość opakowania [cm]:  16
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
FD-WB-11245
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FD-WB-11245
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  3,48
Wysokość 1 [mm]:  90
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Długożć opakowania [cm]:  20,5
Szerokość opakowania [cm]:  20,5
Wysokość opakowania [cm]:  16
Do 100 dni na zwrot
289,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze