Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10)

Łożysko koła FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) IPARTS
Łożysko koła SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SWAG
Łożysko koła BENDIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BENDIX
Łożysko koła DAYCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DAYCO
Łożysko koła FAST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FAST
Łożysko koła FEBEST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FEBEST
Łożysko koła GSP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HART
Łożysko koła IJS GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) IJS GROUP
Łożysko koła JPN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JPN
Łożysko koła MASTER-SPORT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) METALCAUCHO
Łożysko koła METZGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) METZGER
Łożysko koła MOOG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MOOG
Łożysko koła NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) NPS
Łożysko koła NTY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) OPTIMAL
Łożysko koła QFIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) QFIX
Łożysko koła SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SASIC
Łożysko koła SNR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SNR
Łożysko koła THERMOTEC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) THERMOTEC
Łożysko koła VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
051309B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051309B
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Ilość zębów:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  129
Średnica otworu [mm]:  108
Szerokość [mm]:  66
Wymiar gwintu:  M12x1.25
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  25
Dla żrednicy łożyska koła [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze