Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła RUVILLE do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Łożysko koła FAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAG
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Łożysko koła IPD Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPD
Łożysko koła JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Łożysko koła KAWE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOOG
Łożysko koła NSK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NSK
Łożysko koła QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RUVILLE
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
6711
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
6711
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  75,00
Szerokość [mm]:  37,00
Do 100 dni na zwrot
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
6712
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
6712
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  85,00
Szerokość [mm]:  47,00
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221517
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221517
Średnica [mm]:  75
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221527
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221527
Średnica [mm]:  85
Szerokość [mm]:  47
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze