Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła COMLINE do Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10)

Łożysko koła MAXGEAR Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MAXGEAR
Łożysko koła GSP Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) GSP
Łożysko koła VEMO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VEMO
Łożysko koła A.B.S. Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BTA
Łożysko koła COMLINE Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) COMLINE
Łożysko koła DRIVE + Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) DRIVE +
Łożysko koła DYS Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) HART
Łożysko koła IPD Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) IPD
Łożysko koła JP GROUP Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) KAWE
Łożysko koła MAPCO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MAPCO
Łożysko koła METZGER Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) METZGER
Łożysko koła MOOG Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MOOG
Łożysko koła NTY Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) RUVILLE
Łożysko koła SIDAT Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SIDAT
Łożysko koła SKF Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SKF
Łożysko koła SKV GERMANY Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SKV GERMANY
Łożysko koła SNR Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SNR
Łożysko koła SWAG Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VAICO
Łożysko koła VEMA Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CHA274
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CHA274
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica wewnętrzna [mm]:  26
Średnica otworu [mm]:  108
Średnica flanszy [mm]:  135,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze