Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Łożysko koła SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Łożysko koła NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Łożysko koła SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Łożysko koła VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Łożysko koła ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Łożysko koła CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Łożysko koła IJS GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Łożysko koła MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NSK
Łożysko koła OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Łożysko koła VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
Łożysko koła VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 eTSI liftback 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VO-WB-12717
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VO-WB-12717
Wysokość 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  137
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  11,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze