Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą BORSEHUNG do Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01)

Moduł zarządzania temperaturą AIRTEX Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) AIRTEX
Moduł zarządzania temperaturą AISIN Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą AKRON-MALÒ Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) AKRON-MALÒ
Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą AUTOMEGA Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) AUTOMEGA
Moduł zarządzania temperaturą BORSEHUNG Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) BORSEHUNG
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą FAI AUTOPARTS Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) FAI AUTOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą GK Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą KWP Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) KWP
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą MEYLE Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) MEYLE
Moduł zarządzania temperaturą NTY Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) NTY
Moduł zarządzania temperaturą OPTIBELT Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) OPTIBELT
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) VAICO
Moduł zarządzania temperaturą VIKA Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro coupe 218KM, 160kW, olej napędowy (2015.05 - 2017.01) VIKA
Producent:BORSEHUNG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0)
Kod produktu:
B18760
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B18760
Do 100 dni na zwrot

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze